پارچه مناسب هوای سرد

همه ما علاقه خاصی به ماههای سرد زمستان داریم زیرا زمستان بهانه ای برای پوشیدن لباس های مختلف است. البته هوای سرد زمستان ممکن است در انتخاب لباس مناسب هوای سرد شما را محدود کند. به همین دلیل، در این مقاله قصد داریم با انواع لباس مناسب هوای سرد آشنا شویم.

5 مورد از بهترین پارچه های مناسب هوای سرد:

درحالیکه انتخاب شما بستگی به استایل شخصی و شرایط آب و هوایی منطقه ای که در آن زندگی می کنید دارد، در اینجا با ضد آب هوای سرد به طور کلی آشنا خواهیم شد.
پنبه:
پنبه یک پارچه جهانی است که می توان آن را به صورت نازک تهیه کرد که مناسب فصل تابستان است و یا آن را ضخیم تهیه کرد که در این صورت در تهیه لباس های زمستانی کاربرد دارد. همچنین این پارچه یک انتخاب مناسب برای افرادیکه به الیافی مثل پشم حساسیت دارند است، اما در عین حال یک پارچه با قابلیت تنفس پذیری بسیار بالا بوده و بسیار نرم است. یکی از ایرادات پنبه این است که پنبه قدرت جذب بالایی دارد، بنابراین رطوبت را جذب می کند و نمی توان آن را در شرایط سخت آب و هوایی پوشید.
پارچه پوست و چرم:
چرم یک پارچه عالی است که فقط برای ماههای سرد زمستانی مناسب است. چرم یک پارچه خاص با ویژگی های بی نظیری است. این پارچه دوام بالایی داشته، جذب است و مثل یک پوشش قوی عمل می کند. باید چرم را در شرایط ویژه ای نگه دارید، اما اگر بتوانید آن را مدیریت کنید، می توانید به مدت بسیار طولانی از آن استفاده کنید. به منظور حمایت از حیوانات، می توانید از چرم مصنوعی استفاده کنید که نیاز به کشتن حیوانات در آنها نیست.
پشم:
پشم یک پارچه مناسب هوای سرد است. پشم خالص از گوسفند تهیه می شود، اما اخیراً، انواع تولید شده نیز موجود است. پشم به دلیل وجود کیسه های هوا یک عایق طبیعی است. علاوه بر آن، این ضد آب است، بنابراین، یک گزینه خوب برای هوای بارانی و برفی است. پشم یک پارچه سبک و در عین حال قوی است که آن را بسیار بادوام کرده است. با این وجود، یک گزینه مناسب برای تهیه لباس های غیررسمی و رسمی زمستانه است.
خز طبیعی و مصنوعی:
انسان ها میلیون ها سال است که از خز برای تهیه لباس های گرم استفاده می کنند. تهیه خز در گذشته ساده بود و از آن برای نگهداری موارد مختلف در فضای باز استفاده می شد. امروزه خز مصنوعی نیز وجود دارد، بنابراین می توان بدون شکار حیوانات از مزایای خز بهره مند شد. هر دو گزینه گرم و بادوام هستند، اما باید با روش نگهداری آنها آشنا شوید.
فلیس:
درنهایت، آخرین پارچه مناسب هوای گرم فلیس است. فلیس مترادف زمستان است. فلیس بسیار راحت است و تقریباً سبک است، بنابراین لباس تهیه شده از فلیس لباس مناسب هوای سرد است. علاوه بر سبکی، فلیس یک پارچه بسیار ارزان است، بنابراین بسادگی می توانید آن را تهیه کنید. این پارچه مناسب هوای سرد است البته این پارچه ضدآب نیست، بنابراین باید در هوای بارانی و برفی از پوشیدن آن خودداری کرد.
خرید پارچه مناسب هوای سرد را فقط از شهرپارچه انجام دهید

Comments

Popular posts from this blog

پارچه لاکرا، کاربردها و ویژگی های آن را بشناسید

نکاتی مهم برای انتخاب رنگ لباس

بهترین پارچه لباس کودک